Dagis (förskola) 1-5 år

Barnen kan vara på förskolan

när föräldrarna arbetar

eller går i skolan.

Ofta kallas förskolan för dagis.

 

Att söka plats på dagis

Om du vill söka plats på dagis ska du
fylla i blanketten ”Ansökan barnomsorg”.

När du klickar här öppnar sig blanketten.


Då kan du skriva ut blanketten
och fylla i uppgifterna.

  

Har du frågor?

Om du vill fråga något

kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med barnomsorgs-samordnaren.


Telefonnumret till växeln är 0554-191 00
.

 

 

 

 

 


Informationsägare: Dan Granström, Förvaltningschef, tfn 0554-191 85
Sidan uppdaterad av: Tord Ohlsson 2009-10-15 11.24.49
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.