Fritids 6-12 år

Fritidshem kallas ofta för fritids.

Barnen kan vara på fritids

före och efter skolan

om föräldrarna arbetar eller studerar.

Fritids är öppna på lov också.


Att söka plats på fritids

Om du vill söka plats på fritids

ska du fylla i blanketten ”Ansökan barnomsorg”.

När du klickar här öppnar sig blanketten.

 
Då kan du skriva ut blanketten

och fylla i uppgifterna.

 

Har du frågor?

Om du vill fråga något

kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med barnomsorgs-samordnaren.


Telefonnumret till växeln är 0554-191 00
.

 

 

 

 


Informationsägare: Dan Granström, Förvaltningschef, tfn 0554-191 85
Sidan uppdaterad av: Tord Ohlsson 2009-10-14 17.43.24
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.