Gymnasieskola

Det finns ingen
gymnasieskola i Kils kommun.

Eleverna går på gymnasium
i andra kommuner.


Många elever går på gymnasium i Karlstad.

 

Har du frågor?

Om du vill fråga något

kan du ringa till kommunens växel.

Be att få prata med studie-vägledaren.


Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 

 

 

 

 

 

 


 


Informationsägare: Dan Granström, Förvaltningschef, tfn 0554-191 85
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2009-10-15 12.02.32
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.