Musikskola

Musikskolan i Kil har
många olika aktiviteter.


Du kan få lära dig att spela ett instrument.

Musikskolan har också orkestrar, ensembler,

drill & dans.


När du klickar här kan du läsa mer om Musikskolan.

Texten är inte lättläst.

 

Hur mycket kostar det?

När du klickar här kan du se
hur mycket det kostar
att gå på musikskolan.


Anmälan

Om du vill börja på musikskolan

ska du fylla i blanketten ”Anmälan till musikskolan”.

 

När du klickar här öppnar sig blanketten.

 

Då kan du skriva ut blanketten
och fylla i uppgifterna.

 

Har du frågor?

Om du vill fråga något kan du ringa till musikskolan.

 

Telefonnumret är 0554-192 36 eller 192 40.

  

Adressen är Karlslundsgatan 3. 

 

 

 

 

 


Informationsägare: Ewa Gustavsson, Rektor, tfn 0554-192 36
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2012-01-25 11.18.00
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.