Vattenavstängning på Storgatan från kl 21

Vi kommer att stänga av vattnet för vissa butiker och boende längs Storgatan från och med ikväll klockan 21.

Läs mer

Bil, buss, flyg och tåg

Kommunikationerna till  och från Kil är bra.

 

Kil ligger nära riksväg 45 och riksväg 61.

 

Du kan åka bil, buss, flyg

eller tåg till och från Kil.

 

Du kan åka till Oslo,

Göteborg eller Stockholm på 3 till 4 timmar.

 

Flygplatsen heter Karlstad Airport.
Den finns 8 kilometer
från Kils centrum.

 

Här kan du läsa mer 

När du klickar på en länk

nedanför kommer du till deras hemsida.

 

Där kan du läsa mer.

Du kan se tidtabeller.

 

Texterna är inte skrivna på lättläst svenska.
 

 

 

 


Informationsägare: Agneta Hultin, Informationssekreterare, tfn 0554-191 45
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2009-11-03 12.19.51