Telefon
Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0554 – 191 00.
Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Kils kommun
Box 88
665 23 Kil
Mejl
Du kan skicka mejl till kommunen.
kommun@kil.se
Besök
Du kan besöka kommunen
i kommunhuset
på Östra Torggatan 2.
I receptionen finns det personal.
De kan svara på dina frågor.
Kils kommun har öppet
mellan klockan 8 och klockan 16.
Det är stängt för lunch
mellan klockan 12 och klockan 13.