Korttidsplats

Om du har kommit
hem från sjukhuset
men har svårt att
klara dig själv hemma
kan du få bo på en
annan plats en kort tid.

 

Där får du stöd av personal.

 

Du kan även få
korttidsplats när anhöriga
behöver ledigt.

 

Du ansöker om korttidsplats hos
kommunens bistånds-handläggare.

 

Har du frågor?

 

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en bistånds-handläggare.

 

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 

Bistånds-handläggaren
har telefon-tid
mellan klockan halv 9 och halv 10.

 

 


Informationsägare: Lisbeth Wiklund, Socialchef, tfn 0554-191 52
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2011-04-11 21.50.09
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.