Särskilt boende

Om du inte kan
bo kvar hemma
kan du ansöka om
särskilt boende.

 

Du ansöker om särskilt boende
hos kommunens bistånds-handläggare.

 

Har du frågor?

 

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en bistånds-handläggare.

 

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 

Bistånds-handläggaren
har telefon-tid mellan
klockan halv 9 och halv 10.

 

 


Informationsägare: Lisbeth Wiklund, Socialchef, tfn 0554-191 52
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2011-04-11 21.49.41
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.