Du ska ha något
att göra som passar
dig på vardagarna.
Daglig verksamhet
kan vara ett arbete
eller något annat
som passar dig.
För att få Daglig verksamhet
ska du ha fyllt 18 år.
Du får inte gå i skolan
eller ha något annat arbete.
Du ansöker om Daglig verksamhet
hos kommunens LSS-handläggare.
Har du frågor?
Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en LSS-handläggare.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.