Hemtjänst

Om du behöver hjälp
hemma kan du få det
av hemtjänsten.


Du kan få hjälp på dagen,
kvällen och på natten.


Du ansöker om hemtjänst hos
kommunens bistånds-handläggare.

 
Bistånds-handläggaren
hälsar på hos dig
och pratar med dig
om vilken hjälp du vill ha.

 

Har du frågor?

 

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en bistånds-handläggare.
Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 
Bistånds-handläggaren
har telefon-tid
mellan klockan halv 9 och 10.

 


Informationsägare: Lisbeth Wiklund, Socialchef, tfn 0554-191 52
Sidan uppdaterad av: Tord Ohlsson 2012-04-24 10.09.10
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.