Hjälpmedel

Du kan få hjälpmedel
som gör vardagen lättare.  

 

Du ansöker om hjälpmedel

hos kommunens sjuk-gymnaster
eller arbets-terapeuter.

 

Har du frågor?

 

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en arbets-terapeut eller
med en sjuk-gymnast. 

 

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 

 


Informationsägare: Lisbeth Wiklund, Socialchef, tfn 0554-191 52
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2012-04-24 10.11.20
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.