Kontaktperson

Kontaktpersonen ska
vara som en vän,
som du kan göra saker
tillsammans med på
din fritid.

 

Du ansöker om kontaktperson hos
kommunens LSS-handläggare.

 

Har du frågor?

 

Om du vill fråga något
kan du ringa till kommunens växel.
Be att få prata med
en LSS-handläggare.

 

Telefonnumret till växeln är 0554-191 00.

 

 

 


Informationsägare: Jessica Nilsson, Enhetschef, tfn 0554-193 88
Sidan uppdaterad av: Tord Ohlsson 2009-10-14 16.55.15
Namn
 
E-post
   
Sidan är granskad men behöver rättas
Din rättelse kommer att mejlas till informationsavdelningen.