Vattenavstängning på Storgatan från kl 21

Vi kommer att stänga av vattnet för vissa butiker och boende längs Storgatan från och med ikväll klockan 21.

Läs mer

Stöd och hjälp

Alla som bor i Kil har rätt

att få hjälp och stöd.

 

Socialförvaltningen hjälper

barn, ungdomar  och vuxna

som har det svårt.


Socialförvaltningen hjälper människor
som inte har tillräckligt med pengar.

De kan få socialbidrag.
Om du klickar här kan du
läsa mer om socialbidrag.
 

 

Socialförvaltningen hjälper människor

som dricker för mycket alkohol

eller har problem med andra droger.

 

Har du frågor?

 

Om du vill ha hjälp

eller fråga något kan

du ringa till socialförvaltningens

individ- och familjeomsorg.

Be att få prata med en social-sekreterare.

 

Telefonnumret är 0554-194 50.

 

 


Informationsägare: Anna Jarebo, Enhetschef IFO, tfn 0554-194 51
Sidan uppdaterad av: Agneta Hultin 2012-02-01 08.49.48