2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Kontakta kommunen

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0554 – 191 00.

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Kils kommun
Box 88
665 23 Kil

Mejl

Du kan skicka mejl till kommunen.
kommun@kil.se 

Besök

Du kan besöka kommunen
i kommunhuset på Östra Torggatan 2.

I receptionen finns det personal. 
De kan svara på dina frågor.

Öppettider

Kils kommun har öppet på vardagar 
mellan klockan 8 och klockan 16. 

Det är stängt för lunch mellan klockan 12 och klockan 13.