Kontakta kommunen

Telefon

Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0554 – 191 00.

Mejl

Du kan skicka mejl till kommunen.
kommun@kil.se 

Besök

Ring och boka tid med den du vill träffa.
Du kan få hjälp av växeln att få tag på rätt person.

Öppettider

Kils kommuns växel har öppet på vardagar 
Det är stängt för lunch mellan klockan 12 och klockan 13.

Måndag-torsdag: 8-12, 13-16
Fredag: 8-12, 13-15
(dag innan röd dag: 8-12)

Brev

Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Kils kommun
Box 88
665 23 Kil