Kontakta kommunen
Telefon
Du kan ringa till kommunens växel.
Telefonnumret är 0554 – 191 00.
Brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Kils kommun
Box 88
665 23 Kil
Mejl
Du kan skicka mejl till kommunen.
kommun@kil.se
Besök
Du kan besöka kommunen
i kommunhuset på Östra Torggatan 2.
I receptionen finns det personal.
De kan svara på dina frågor.
Öppettider
Kils kommun har öppet på vardagar
Det är stängt för lunch mellan klockan 12 och klockan 13.
Måndag-torsdag: 8-12, 13-16
Fredag: 8-12, 13-15
(dag innan röd dag: 8-12)