Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

9000 besökte Fårfesten

Arkivmaterial

Tjej med rosa hår spinner färgglad ull

Över 9000 besökare från Kil,
Sverige och andra länder
kom till årets Fårfest i Kil!

Festen pågick i tre dagar
i Sannerudsskolan.
Kate Isenberg från
Fåreningen Fårfest i Kil
är glad.

- Vi är fårfärligt nöjda med så många besökare, säger hon.

Årets tema var FÅRälskad.
Det var filmvisning, modevisning
och olika aktiviteter.
141 utställare
visade och sålde olika saker
med får som tema.

I Kils kommuns monter
kunde man svara
på frågor
och vinna biobiljetter.
Man kunde också
få ett bildminne med hem.
Se bilder här

Fler bilder från Fårfesten 2018