Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Äldreministern besökte Smeden

Arkivmaterial

Glada människor runt ett bord

Äldreminister Åsa Regnér
har hälsat på i Kil.

Hon ville veta mer
om hur hemtjänsten arbetar.

Hon fick besöka Smeden
och träffade personal,
boende och chefer.

Cheferna Annika Björn
och Marlene Piper Engström
berättade om hur de har jobbat
för att de äldre
inte ska behöva träffa
så mycket ny personal.

De gav beröm
till alla som jobbar
inom hemtjänsten:
– Det är de som gör jobbet. De är fantastiska!

Människor runt ett fikabord

Fika på Smeden med äldreminister Åsa Regnér. På bilden syns också Annika Björn, Marlene Piper Ekström, Hans Lindblom, Doris Lagnemar och Louise Olsson.

 

Flera människor står i ett rum, en man sitter i rullstol. Alla är glada.

 

En äldre dam samtalar med en ung kvinna