0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Anmäl aktiviteter till Kil hela veckan

Kils kommun
har hand om "Kil hela veckan".
Det är 10-18 augusti.

Det händer mycket kul.
En del är redan klart:
Gratis festival
på Gröna torget,
marknad och barnteater.
Det blir parad
som vanligt.

Vill du vara med
och göra någon aktivitet?

Vi vill ha med föreningar, företag
och andra som kan hitta på saker under veckan.

Har du andra tips?
Då kan du skicka e-post
eller ringa till Katarina Widell:
katarina.widell@kil.se
0554-191 10