Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Är du med i vår medborgarundersökning?

Arkivmaterial

Ungdomar sitter i gräset vid ett träd, vit text "Vi vill veta vad du tycker om oss"

Vi vill veta vad du
som bor här
tycker om Kils kommun.
Därför är vi med
i en undersökning.

Det är SCB
(Statistiska centralbyrån)
som har gjort frågorna
och skickat ut enkäten.

800 Kilsbor har fått frågorna.
Du som har fått den
kan svara på webb
eller på papper.

Sätt betyg på oss

Du får sätta betyg på kommunen
inom tre områden:

- Kils kommun som plats att bo och leva på

- Kommunens verksamheter

- Medborgarnas inflytande i Kils kommun

Hjälp oss att bli bättre

Dina åsikter är viktiga
för att vi ska kunna göra
Kils kommun bättre
att leva och bo i.
Vi är tacksamma
om du tar dig tid
att svara på frågorna.

Skicka in din postenkät senast den 31 oktober.
Du som svarar på webben
kan göra det fram till den 5 november klockan 13.
Sedan stängs enkäten.

Tack för att du hjälper oss!