Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Årets undersköterska firades på gala

Arkivmaterial

De nominerade undersköterskorna med diplom och blommor

Samir J Nissan är
årets undersköterska
i Kils kommun.

Han fick sitt pris
på en gala för undersköterskor.
Det är chefer
inom äldreomsorgen
som har ordnat galan
för att visa att undersköterska
är ett viktigt jobb.

Samir och fem andra undersköterskor
har röstats fram
av sina kamrater
på jobbet.

De andra nominerade
heter Jenny Pettersson, Ann-Louise Persson,
Josefine Andersson, Anna Hilmersson
och Gunilla Johansson.

Här kan du se en film
om de nominerade
undersköterskorna:

Årets medarbetare
och värdegrundsledare
har också röstats fram.
Sanna Jansson
är Årets medarbetare.
Anne Engkvist
är Årets
värdegrundsledare.

Grattis till alla vinnare
och nominerade
och tack för ert fina arbete
med att ta hand
om våra äldre!