Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Bensinmacken i Fagerås har öppnat

Arkivmaterial

Johnny Olsson är den förste som tankar vid macken i Fagerås. Bengt Andresson tittar på.

Den 18 maj, klockan 18 öppnade macken i Fagerås.

Byalagets ordförande Johnny Olsson var den förste som tankade.

Den officiella premiären får vänta till Frykerudsdagen.

Frykerudsdagen är den 6 augusti.

— Vi vill gärna att landshövdingen klipper bandet, säger Johnny Olsson.

Landshövdingen ska vara dagvärd för Frykerudsdagen.

Det är nio år sedan det fanns en mack i Fagerås.

Foto: Bengt Carlstedt