Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Besök hos Inda.nu

Arkivmaterial

En fredag i månaden 

besöker vi från kommunen 
olika företag i Kil. 

Vi har hälsat på
hos Inda.nu.
Det är ett företag
som arbetar med
att hjälpa människor
att få jobb.

Inda står för
INDividuell
Anpassning.

Företaget hjälper
människor att
komma in på ett jobb.

- Företagen i Kil
är bra på att hjälpa till
och ta emot människor
på praktik,
säger Emilia Nilsson
på Inda.nu

Inda.nu har tio kontor
i Sverige.
Ett av dem finns i Kil.

Torbjörn Bood är chef

för sektor Äldre i Kils kommun.
Han tycker att det är bra
att hälsa på hos företagen.
- Det är ett enkelt
och trevligt sätt
att lära oss mer
och hjälpa varandra,
säger han.