2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Bilder och film från Kulturdagarna

3-6 juni var det
Kulturdagarna i Kil.
Här kan du se film
och bilder från dagarna.

Tack alla var med!

Här kan du läsa
om vilka som fick stipendier
och miljöpriset
som delades ut.

Se film från Kulturdagarna 2017

Bilder 

Hemjord bjöd på musik med texter om skogen och naturen under Kilsravinernas tioårsjubileum. 

På konsert i skogen.

Förutom musik firades naturreservatet med fika, tipspromenad och skattjakt.

Stor glädje och massor av kämparanda under Stefan Holm-spelen på Sannerudsvallen.

Kulturskolans elever fick uppträda tillsammans med Anton Ewald.

Kommunfullmäktiges ordförande Rita Gunnarsson (S) invigde ångloket i Fryksta.

Ångloket på platsen där Sveriges första järnväg för persontrafik invigdes 1849.

Lia Örnborn och Kasper Walan, två av skådespelarna i Det stora tåglånet. Kunskapsteaterns nyskrivna pjäs hade premiär under lokinvigningen.

Thomas Di Leva sjöng om kärlek och lovordade den vackra platsen - Fryksta.

Nationaldagsfirare i solen på Kils hembygdsgård.

Kunskapsteatern spelade improvisationsteater där publiken deltog.

Både stora och små släppte loss till Bröderna Rongedal.

Andreas Jonsson spelade med Pink Cadillac band och Ingvar Karlsson, från Sven-Ingvars.