Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Daniel - årets företagare i Kil

Arkivmaterial

Daniel Thorén.

Daniel Thorén
är årets företagare
i Kil.

Hans företag
heter Thoréns.
De säljer redskap
och tillbehör
till olika maskiner.

Thoréns sålde
till över 3000 kunder
förra året.
Omsättningen var
cirka 34 miljoner kronor.

Årets företagare i Kil
utses av Företagarna Kilsam.

Årets Företagare
utses av Företagarna
på lokal, regional och nationell nivå.
Klicka här för att läsa om andra företagare.

Här finns en artikel
om Daniel och hans företag.
Läs reportaget från 2015.