Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Firade nytt namn med kalas

Arkivmaterial

Gruppbild på barn, föräldrar och personal

Familjecentralen har fått sitt namn.
Nu heter den Stjärnan.

Cirka 50 barn och vuxna
var med på kalaset.
Det blev sång, pyssel och tårta.

Stjärnans fem uddar
står för familjer,
kuratorer, pedagoger
BVC-sköterskor
och barnmorskor.

Skolchefen Mats Brorsson
klippte bandet.

Läs mer om familjecentralen Stjärnan

Bilder från namnkalaset

Skolchef Mats Brorsson klippte bandet.

Sångstund med barnsånger.

Pyssel - med stjärntema.

Alla fick skapa löv på familjeträdet, med hjälp av tumavtryck i guld.

Det var stjärnor på tårtan.