Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Folkhälsomyndigheten häver flera restriktioner 29 sep

Två ungdomar hälsar med armbågarna.


Folkhälsomyndigheten har ändrat en del saker
för de som har vaccinerat sig mot covid-19.

Det här gäller nu

Det här gäller från och med den 29 september
(Folkhälsomyndighetens webb).

Ovaccinerade bör fortsätta vara försiktiga
(Folkhälsomyndighetens webb).

Så här påverkas arbetet i kommunen

Boka tid med den person du vill träffa hos oss.
Då får du reda på var och när ni kan ses.

Boka tid genom att ringa vår växel: 0554-191 00
måndagar till torsdagar klockan 8.00-16.00
fredagar klockan 8.00-15.00.
Du kan också få hjälp
i bibliotekets reception.
De öppnar klockan 10 dessa dagar.

Caféet i biblioteket är öppet

Nu har caféet i biblioteket öppnat igen.
Caféet har öppet klockan 10.00 till 14.00 
Bibliotekets öppettider hittar du här.

Mer information kommer

Nu ska Kils kommun bestämma
vad som ska gälla
för våra olika områden.
Vi kommer att berätta mer när det är klart.