Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Föräldradialogen

Arkivmaterial

Helena HvitJag heter Helena Hvit.

Jag arbetar på Föräldradialogen.

Jag ger råd och stöd till föräldrar i Kil som har barn i åldern 0-18 år.

Du kanske känner oro för ditt barn?
Du kanske är bekymrad för ditt barn?
Du som är förälder kan behöva prata med någon.

Inga frågor är för stora eller för små.

Jag arbetar på torsdagar och fredagar.
Du når mig på telefon 0554-195 88.
Lämna ett meddelande om jag inte svarar.
Då ringer jag upp dig senare.

Det är gratis att få råd och stöd.

Jag har tystnadsplikt.