Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Fotbollsskola

Arkivmaterial

Barn och ledare i fotbollsskolan

Under tre dagar är det fotbollsskola på Sannerudsvallen.
Den är för barn som är mellan 7 och 11 år.
Mer än 50 barn är med.
Emil Strömnäs är 8 år.
Han tycker att det är roligt.
- Jag vill bli bättre på att dribbla, säger Emil.

Fotbollsskolan började den 20 juni och slutar den 23 juni.
IF Kil har hand om fotbollsskolan.