Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Frukostmöten i Kil

Arkivmaterial

Händer håller kaffemuggar


Nu ska vi börja med frukostmöten
på Kils hotell.
Det är Centrum-föreningen
och Närverket
som ordnar mötena.

De är för företagare
och föreningar.

Vi ses varje onsdag
klockan 8.00-8.45.

Första gången är
den 9 november.

Vi äter frukost
och ses och pratar.

Det kostar 70 kronor
för frukost.
Det kostar 30 kronor
för kaffe och frukt.

Ta gärna med
visitkort och
annat som du kan ge
till de andra som är med.

Vi hoppas att vi
ska knyta nya kontakter
och lära oss
av varandra.

Anmäl dig till Närverket.
E-post: info@narverket.se

Vill du veta mer
så kan du ringa
eller skicka e-post
till Jacob Lund: 070-683 56 89, info@narverket.se

Välkommen!