Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Ge förslag om Kil hela veckan

Arkivmaterial

Människor på Gröna torget

Kils kommun
har hand om "Kil hela veckan".
Det är 10-19 augusti.

Det händer mycket kul.
En del är redan klart:
Gratis festival
på Gröna torget,
marknad och barnteater.
Det blir parad
som vanligt.

Har du andra tips?
Då kan du skicka e-post
eller ringa till Katarina Widell:
katarina.widell@kil.se
0554-191 10