Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Goop fick Kilen

Arkivmaterial

Olle Goop med utmärkelsen Kilen och diplom

Olle och Björn Goop fick
ta emot priset Kilen
när det var after work för företagare.

De får priset
för sina stora framgångar
inom travsporten.

Kommunalrådet
Mikael Johansson
delade ut priset.

Kjell-Arne Edvinsson, trendspanare, berättade om senaste trenderna i näringslivet.

Under kvällen
fick företagarna
inspiration av föreläsare
och av varandra.

De fick också lämna förslag
på hur företagandet
kan bli ännu bättre i Kil.

 

Gustav och Alexandra Larsson tackade för alla bidrag till Världens barn.

Ing-Britt Bergström
firades också som tack
för att hon jobbat så länge
och så bra
för företagarna i Kil.

Ing-Britt Bergström fick en tavla gjord av Xiaoyu Li, som äger Dumplings i Kil. Han är en duktig konstnär och fotograf.

Stefan Molang sjöng
och Eskebohl måltid och mångfald
gjorde maten.

Den 16 mars 2018
är det dags för
det stora företagarkalaset
i Kil.