4
Störningar

Störningar

4
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Grattis Alli, äldst i Kils kommun

Alli är äldst i Kils kommun.
Den 23 februari
fyllde hon 105 år.

Hon fick besök
av Anders Johansson (S)
som är kommunalråd.
Han hade med sig blommor
och Alli bjöd på smörgåstårta.

Alli och Anders
hade mycket att prata om.
Båda tycker om
att fiska
och Anders lovade
att komma med en gös
till Alli i sommar.

Grattis Alli
och tack för att vi fick hälsa på!

Man och kvinna skrattar vid köksbord i bakgrunden, blombukett i förgrunden