Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Invigning för Nikkebo

Arkivmaterial

Människor i utegym

I söndags var det invigning i Nilsby.
Klubbstugan Nikkebo
och området runt den
har rustats upp.

Kommunalrådet Georg Forsberg
talade och klippte bandet.
Du kan läsa mer om satsningen
i vår nyhet från 2018:
Nilsby satsade på klubbstugan

Bilder från invigningen

Exteriörbild på klubbstugan

Nikkebo har renoverats och moderniserats.

Barn leker i utegym

Utegymmet är uppskattat av både stora och små.

Människor på bouleplan

Ny fin boulebana!

Ishockeyrink i motljus

Kombinerad hockey-/inlinesrink och tennisbana.

Människor vid hockeyrink

Samling vid rinken.

Vy över Fryken

Hissnande utsikt från vandringsleden som har gjorts i ordning vid klubbstugan.

Man med invigningsband

Kommunalrådet Georg Forsberg (C) klippte bandet.