Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Kil hela veckan

Arkivmaterial

Två barn tittar på paraden

Nästan 10 000 människor
besökte Kil hela veckan.
Det var flest besökare
på paraden.
2 600 personer tittade på paraden.

I år var det också
bio utomhus
och musikfestival
700 personer kom till Gröna torget.

Malin Lövendal var festival-general
för första gången.
Hon är nöjd med veckan.
– Jag vill rikta ett stort tack till alla besökare
och alla som engagerat sig
i att fixa programpunkter, säger Malin.

Bild från paraden med barn och en text: "utvärdering" över

Vad tyckte du om Kil hela veckan?
Klicka på den här länken
om du vill svara på frågor
och lämna idéer.

Klicka på den här länken
om du vill se filmer och bilder
från Kil hela veckan 2016.