1
Störningar

Störningar

1
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Kils företagare ger bra betyg igen

Varje år tar Svenskt näringsliv reda på
hur de som har företag
tycker att det är att ha företag i sin kommun.

Kils kommun får bra betyg igen.
Företagarna tycker att det är bra här.
Kils kommun får ännu bättre betyg än förra året.
Men företagarna tyckte att det var bra då också.

- Vi är glada att företagen tycker att det är bra här,
säger Kenneth Bengtsson (C).
Han är kommunalråd i Kils kommun.

Kil kommer på tredje plats i Värmland.
Grums kommer etta.
Munkfors kommer trea.

– Jag vill gratulera Grums och Munkfors
och även Forshaga som får bra betyg.
Det är bra att kommuner i Värmland
får så bra betyg,
säger Mikael Kindberg.
Han är näringslivschef i Kils kommun.

På bilden ser du
Kils betyg från 2009 till idag. 

Graf över rankingutvecklingen