Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Ljuskronan i operahuset är gjord Kil

Arkivmaterial

Män på rundvandring i fabrik

Vi har hälsat på
hos företaget
RZ Kils Verkstads AB.

De arbetar med
skärning, svetsning,
bockning och
mycket annat i metall
som görs i maskiner.

De har också gjort
ljuskronan som hänger
i operahuset i Oslo.


Man i fabrik med produkt i förgrunden

Kils Verkstads AB
startade 1981.
55 personer jobbar där.

Företaget letar
efter ännu mer
duktig personal.

###

En företagsfredag varje månad

En företagsfredag varje månad
Vill du ha besök
till ditt företag?
Kontakta Bo Thunberg,
0554-194 13
eller bo.thunberg@kil.se 
för att boka in ett möte.