0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Villatomter i Viksta by

Kils kommun släpper nya villatomter
i bostadsområdet Viksta by, Lövenstrand.
Det är nära sjön och naturen
men ändå centralt.

Det är stort intresse
för villatomter.
Därför har Kils kommun
bestämt att göra om
fem av tomterna för parhus
till villatomter.

Tomterna  är 700-964 kvadratmeter.
Det går att bygga hus
i ett eller två plan.

Tomtvisning 14 augusti klockan 16-18

Den 14 augusti visar vi de nya tomterna.
Vi berättar mer
och svarar på frågor.
Hitta hit

Tomtsläpp från den 22 augusti klockan 10

Från den 22 augusti klockan 10
kan du boka tomt på kil.se/vikstaby
Det är först till kvarn
som gäller.
Sedan kontaktar vi er
som är intresserade
i den ordning ni har bokat.

Då skriver vi kontrakt
och du betalar handpenning
(10 procent av tomtpriset).

Läs mer om tomter, priser, omgivningar och kontaktperson (pdf)

Vill du också vakna upp här?