2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Nya stolpar att hitta

Stolpjakten Friska Kil
har fått fler stolpar.
Kils OK
har släppt en extra karta
med 15 stolpar.
De finns vid Stenåsen.

Det finns också en karta
med 40 stolpar
i Fryksta och Lökeneskogen.
Det finns en annan karta
med 30 stolpar
nordost om Fagerås.

Stolparna finns kvar
till den 30 september.

Mer information

Här finns mer information om stolpjakten Friska Kil.

https://kil.stolpjakten.se kan du läsa mer
om hur du gör.

(Texten är inte lättläst.)