Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Nytt schema för sophämtning

Arkivmaterial

Katt ligger på soptunna

Sedan den 1 april
är det Suez Karlstad
som hämtar sopor i Kils kommun.
Den 14 maj infördes
ett nytt schema för tömning.

Klicka på länken
för att komma till det nya schemat.

Tömning på annan dag

Det är tömning som tidigare
men nu kan du få tömt
en annan dag i veckan.
Du kanske också får byta
från jämn till udda vecka
eller tvärtom.

Sök i listorna
efter din gata/område
för att se om när du har tömning.

Mer information

Om du har frågor
ska du kontakta Kils Avfallshantering AB
via e-post: kahab@kils-avfallshantering.se
Du kan också ringa: 0554-192 27