Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Pedagogpriset

Arkivmaterial

Årets pristagare, pedagogpriset: Anne-Toril Moldsvor, Fredrik Odenbrand och Johnnie Lindgren, Fredrik Nilsson, Maria Halth och Petra Jansson

Barn- och utbildningsnämnden har delat ut pedagogpris.

Guldpris

Johnnie Lindgren och Fredrik Odenbrand.

De arbetar på fritidshemmet Vargen på Dallidenskolan.

De har planerat bra och engagerat barnen.

Silverpris

Anne-Toril Moldsvor.

Hon arbetar på Vikstaskolan.

Anne-Toril Moldsvor är en duktig pedagog.

Hon använder modern teknik

så att barnen tycker att det är roligt att lära sig.

Bronspris

Förskollärare och kökspersonal

på Skogsgläntans förskola.

De lär barnen om mat och olika kulturer.