0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Polisen varnar för falska telefonsamtal

Bedrägerier genom
falska telefonsamtal
ökar kraftigt.

Många förlorar sina pengar
genom att de luras
att lämna ut kortuppgifter och koder
eller logga in på sin bank. 

Polisen ger tips
så att du inte ska drabbas.

Tänk på det här:
* Använd aldrig din bankdosa
eller bank-id om någon ringer
och ber dig göra det.

* Lämna aldrig ut kortuppgifter,
koder eller andra känsliga uppgifter till någon.
Kortuppgifter och koder
kan användas för att ta dina pengar.

* Om någon du inte känner ringer
och du blir osäker
lägg på luren eller
be att få ringa tillbaka.

* Lita inte på den
som kontaktar dig
bara för att den har
personliga uppgifter om dig.
Bedragare kan hitta information
på nätet för att lura dig. 

* Om du drabbas av
eller misstänker bedrägeri,
kontakta din bank direkt.
Polisanmäl alltid
och människor i din närhet om hjälp.

Läs mer om telefonbedrägerier