2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Rekord för Fårfesten 2017

Grattis till er
som ordnade Fårfesten.
Det blev rekord i år.
9 220 personer kom dit.

Under tre dagar
fanns massor att se och göra:
140 utställare
15 föredrag
23 kurser
Olika får
Show, musik och bio
och mycket annat kul.

Här kan du se bilder från fotobåset
i kommunens monter under Fårfesten.


På bilden syns
Marianne Andersson, Karin Granström och Kate Isenberg
från Fåreningen Fårfest i Kil.

Fotograf: Frida Granström

Välkommen hem, välkommen till Kil!