2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Resecentrum invigt

Nu är resecentrum i Kil invigt.
En buss körde igenom
det blå-gula bandet.

Hans Eriksson (M)
från Värmlands-trafiks styrelse
och Berndt Björkman (C)
som är ordförande
i tekniska nämnden
höll i bandet.

- Vi är mycket nöjda,
sa Berndt Björkman.

Resecentrum har kostat
15,4 miljoner kronor.
Kils kommun har betalat
10,5 miljoner
och Värmlandstrafik
4,9 miljoner.

Nu är det lättare
att resa till och från Kil
och säkrare att gå
och cykla i centrum.

Nu ska vi göra en
ny torgyta
mellan stationen
och biblioteket.

Klicka på länken
så kan du se bilder
och svara på en enkät
om vad du tycker.