0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Semestertid hos Kils Avfallshanterings kundtjänst

Mellan den 5 juli och 5 augusti
har Kils Avfallshanterings
kundtjänst semester.

Vänd dig till dessa
för felanmälan och annat under tiden:

- Frågor om sophämtning:
Ring Suez på 054-85 27 90.

- Har ditt kärl gått sönder
ring till återvinnings-
centralen på Lersätter: 0554-192 79.

- För frågor om din faktura,
hör av dig till oss efter den 5 augusti.
Du kan också skicka e-post
kahab@kils-avfallshantering.se
så hör vi av oss till dig efter semestern.

- För frågor om vatten och avlopp
ring Kils kommuns växel: 0554-191 00.

- För frågor om slamtömning,
ring Olsäters Oljeservice på 0552-310 77