0
Störningar

Störningar

0
Inga störningar just nu
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Simskola i Klaxsjön 2019

Välkommen att
anmäla ditt barn
till simskola i Klaxsjön
i sommar.
Simskolan är
för barn som har
fyllt fem år.

Det är Annika Svensson
från Svenska Livräddnings-
sällskapet som har hand
om simskolan
på uppdrag av Kils kommun.

Det är simskola
under två perioder:
24 juni - 1 juli
5 juli - 12 juli

Båda är 8 gånger.

Det finns
tre olika grupper
Vilken som passar bäst
beror på
hur mycket barnet kan.

Här kan du läsa mer om simskolan
och hur du anmäler dig.