Simskola i Klacksjön 2020
Välkommen att
anmäla ditt barn
till simskola i Klaxsjön
i sommar.
Simskolan är
för barn som har
fyllt fem år.
Det är Annika Svensson
från Svenska Livräddnings-
sällskapet som har hand
om simskolan
på uppdrag av Kils kommun.
Det är simskola
under två perioder:
22 juni- 1 juli (ej lördag, söndag)
6 juli-15 juli (ej lördag, söndag)
Båda är 8 gånger.
Det finns
tre olika grupper
Vilken som passar bäst
beror på
hur mycket barnet kan.
Anmäl senast den 15 maj till slsvarmland@hotmail.com
Det är viktigt att alla uppgifter är med.
Här kan du läsa mer om simskolan
och hur du anmäler ditt barn.
Sidan uppdaterad: 2020-04-22