2
Störningar

Störningar

2
1
Pågående arb.

Pågående arbeten

1
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Ska du bygga i sommar?

Vi hjälper dig!
Boka tid hos oss.

På sommaren
är det många
som söker bygglov.

Det kan ta 4-10 veckor
för oss att ta hand
om ditt ärende.
Det är bra
att vara ute
i god tid.

Boka gärna tid
hos oss så kan vi
hjälpa dig
på bästa sätt.

Ring oss
via växeln: 0554-191 00
måndag, onsdag, torsdag och fredag klockan 10-12.

Mer information

Besök också gärna kil.se/bygga

Här hittar du Boverkets information om byggregler.