Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Sugen på glasskiosk?

Arkivmaterial

Flicka med solglasögon som äter strutglass.

Vi söker någon
som vill driva
glasskiosken på Gröna torget
från maj till september.

Kiosken har haft öppet
i tre somrar.
Vill du driva den i år?

Hör av dig till
fastighetschef

för mer information
på mejl: klas.agnemyr@kil.se
eller telefon: 0554-194 20

Klicka här för att läsa mer om Gröna torget.