Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Tipsa om Kil hela veckan

Arkivmaterial

Publik tittar på paraden

I år har Kils kommun
hand om "Kil hela veckan".
Det är 12-20 augusti.


Det blir mycket kul.
En del är redan klart:
Gratis festival
på Gröna torget
och Diggiloo.
Det blir parad
som vanligt.

Har du andra tips?
Då kan du skicka e-post
eller ringa till Malin Lövendal:
malin.lovendal@kil.se
0554-191 89