Hoppa till huvudinnehållet

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil

Fler kontaktuppgifter

Vad gjorde vi för pengarna 2020?

Två män (kommunalråden) går över gräset på Gröna torget. I bakgrunden ses ett höghus och kommunhuset.

Här kan du se en kort film
som berättar om året 2020 för Kils kommun
och vad pengarna gått till. 

2020 blev speciellt eftersom det var pandemi.
Vi fick anpassa mycket
och hitta nya lösningar och sätt att arbeta.
Vi har haft de flesta möten digitalt.

Det gick bra för kommunen och kommunens bolag.
Vi blev fler Kilsbor.
Vi satsade mycket pengar,
flera miljoner kronor,
bland annat i bygget av nya Vikstaskolan,
asfaltering, vatten och avlopp.

Läs årsredovisningen digitalt

Klicka på länken för att läsa Årsredovisning 2020 (ej lättläst)

Se årsredovisningen som film

Filmen är textad. Tryck på symbolen CC i filmens nederkant för att aktivera textning.

Tidigare årsredovisningar

Klicka här för tidigare årsredovisningar