1
Störningar

Störningar

1
2
Pågående arb.

Pågående arbeten

2
  •  
  •    
  • Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
    Din rättelse/kommentar kommer att mejlas till kommunikationsenheten.
     
  • Dra reglaget till höger för att skicka formuläret

Kontakta Kils kommun

Telefon
0554-191 00
Telefontider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
E-post
kommun@kil.se
Besökstider
8:00-12.00 och 13.00-16:00
Besöksadress
Östra Torggatan 2D
665 23 Kil
Fakturaadress
FE 1407
645 88 Strängnäs

Fler kontaktuppgifter

Vem ska få pedagogpriset 2019?

Varje år delar Kils kommun
ut pedagogpriset.

Nu kan du lämna förslag
på vem eller vilka
som ska få pedagogpriset 2019.

Pedagogpriset kan gå till en person,
en grupp eller ett arbetslag.

Vill du nominera?

Skriv varför du tycker
att just den pedagogen
eller arbetslaget
ska få pedagogpriset.

Senast den 10 maj 2019
vill vi ha din nominering.

Klicka här för att lämna din nominering till pedagogpriset.